Strona 6 z 27
: 04 sty czw, 2007 3:06 pm
autor: Michal gti
Za 1500 to do 8V, do Mi 16 tyle ile Stef napisał. W Mi16 są zupelnie inne tuleje i tłoki.
: 04 sty czw, 2007 3:47 pm
autor: stef
Marin205 pisze:Sebek pisze:a gdzie jest ten za te 1500zł dostępny

pytaj Grzegorza 205Mi16 - informację mam od niego
Hehe a to dobre!
To moze juz teraz fox wcale nie bedzie taki pewien swojego silnika:)
Jeszcze raz mowie: komplet na jeden cylinder do XU9J4 kosztuje: ok.
1031zl
Juz pisalem, ze wybralem opcje lepsza i tansza!!!
A silnik bedzie krecony na pewno do 8 000 rpm!
: 04 sty czw, 2007 3:50 pm
autor: Marin205

- maszynka będzie się ostro kręcić jak wiertarka
: 04 sty czw, 2007 4:11 pm
autor: Banita
do 8k to mozna nawet serie krecic

: 04 sty czw, 2007 4:17 pm
autor: Michal gti
i wyżej

sorry za OT
: 04 sty czw, 2007 4:33 pm
autor: Sebek
stef pisze:Marin205 pisze:Sebek pisze:a gdzie jest ten za te 1500zł dostępny

pytaj Grzegorza 205Mi16 - informację mam od niego
Hehe a to dobre!
To moze juz teraz fox wcale nie bedzie taki pewien swojego silnika:)
Jeszcze raz mowie: komplet na jeden cylinder do XU9J4 kosztuje: ok.
1031zl
Juz pisalem, ze wybralem opcje lepsza i tansza!!!
A silnik bedzie krecony na pewno do 8 000 rpm!
no właśnie

za jakie 1500

to w tym moim jak kupowałem niemiec pokazywał mi rachunek na 800 euro za bebechy a wtedy było po 4,5zł
więc mi się nie wydaje żeby gdzieś dostać komplet za 1500
: 09 sty wt, 2007 5:56 pm
autor: stef
Dzisiaj rozpoczelismy skladanie silnika!
Tloki zostaly uzbrojone w pierscienie i korbowody. Wal i cylindry powedrowaly na swoje miejsce. Zatem mozna powiedziec ze dol silnika jest juz zrobiony:)
Jutro dzien przerwy i w czwartek startujemy od rana!
Silnik jest skladany na oleju mineralnym, gdyz jest dosc gesty w niskich temperaturach i nie powinien posciekac do czasu odpalenia silnika!
Wiecej zdjec:
http://gti.peugeot205.pl/gallery/album06

: 09 sty wt, 2007 6:16 pm
autor: kubas
Ohohohoho pieknie to wyglada

Widze ze Pan Jurek to specjalista z wieloletnim doświadczeniem ?

Pozdrowienia i powodzenia !!
: 09 sty wt, 2007 6:31 pm
autor: moralez
glowice tez zamierzasz przykrecac na swobodnie stojacym silniku ?
: 09 sty wt, 2007 6:51 pm
autor: stef
Tak jest! Pan Jerzy ma ogromne doswiadczenie w skladaniu silnikow i uwierz mi - nie powiezylbym swojego silnika w inne rece!
Moralez: OCZYWISCIE
: 09 sty wt, 2007 7:14 pm
autor: moralez
nie wiem jak w silnikach XU bo w takim glowice dokrecalem na samochodzie i blok juz wiele przezyl, ale przy TU nie jest to takie proste dokrecic ostatnie sruby samemu na swobodnie stojacym silniku

: 09 sty wt, 2007 7:23 pm
autor: stef
moralez pisze:... ale przy TU nie jest to takie proste dokrecic ostatnie sruby samemu na swobodnie stojacym silniku

Pewnie, ze samemu nie jest to latwe - ale jak widzisz nie jestem sam:)
: 09 sty wt, 2007 7:56 pm
autor: moralez
ja mimo wszystko po wczesniejszych doswiadczeniach wolalbym miec zamocowany silnik

: 09 sty wt, 2007 9:13 pm
autor: stef
Nie sadze zeby z tym byly jakies problemy! Wiele osob sklada silniki XU poza samochodem, ale dzieki za spostrzezenie. Dam znac jak poszlo:)
: 09 sty wt, 2007 9:55 pm
autor: krzycho
tylko stef nie zapomnij podwyższyć ciśnienia oleju żeby ci panewki nie poleciały od wielokrotnego katowania powyżej 8 tys
Ja jeszcze bym zaślepił oryginalny kanał olejowy do głowicy i puścił ciśnienie wężem zbrojonym bo przy podwyższeniu ciśnienia lubi wywalać uszczelkę pod głowicą - tak jak w silniku btcc
http://www.mi16.nl/gallery/btcc_engine/slides/btcc4.jpg