Strona 6 z 9
Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho
: 16 lut pn, 2009 8:36 pm
autor: marcinpug
Srebrne Speedliny kosztują 169 euro a grafitowe 200 (sic)
Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho
: 16 lut pn, 2009 8:44 pm
autor: levis
LOL to chyba jednak pozostane z speedlinami z 206 gti ;]
Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho
: 16 lut pn, 2009 9:15 pm
autor: KuKiTa
no to nie wiedziałeś że po tyle chodzą? gdyby były tańsze to dużo osób by je miało

Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho
: 17 lut wt, 2009 12:18 pm
autor: Marin205
marcinpug pisze:Srebrne Speedliny kosztują 169 euro a grafitowe 200 (sic)
ory do gti?
Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho
: 17 lut wt, 2009 1:34 pm
autor: Lord Devil
Nie, pucharowe o oznaczeniu SL 434
Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho
: 17 lut wt, 2009 2:49 pm
autor: Furc
LOL to chyba jednak pozostane z speedlinami z 206 gti ;]
Zanim się zdecydujesz przemyśl , sprawdź et , żebyś się potem z dystansami nie bujał. I pamiętaj z tyłu ciasno , RG to nie GTi .
Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho
: 18 lut śr, 2009 12:24 am
autor: hryno
jeszcze belka z 309 gti to wogole miesca nie bedzie jabym zbierał kase na kit dimmy
Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho
: 18 lut śr, 2009 11:50 am
autor: Archer
Ma może ktoś numer lakieru takiego grafitu lub tytan ?
Ewentualnie podobny który można zastosować na felach .?
Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho
: 21 lut sob, 2009 7:54 am
autor: levis
Takie pytanko. Mowicie, ze bedzie tam ciasno, no ale co z tym zrobic ? Myslicie, ze naprawde nie da sie upchnac tam belki od 309 GTI na 16tkach ?
Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho
: 21 lut sob, 2009 5:53 pm
autor: -BARON-
jak dlamnie to blado to wyglada takie zestawienie typu zwykła buda + szersza belka + prawdopodobnie przypadkowe ET felgi 16-stki tam naprawde jest ciasno wez sobie kolego wejdz pod autko i zobacz ile masz od opony do nadkola wewnetrz i zewnetrz teraz dodaj tam sobie w jedna strone samo przesuniecie jak dasz szerszą belkę od 309 a potem dołoż jeszcze szerokośc felgi 16-stki prawdopodobnie 7 cali bo tak najczęściej obecnie masz pewnie 5 lub 5 1/2 cala szerokosc i nawet jak wejdzie to pomyśl o tym co bedzie po ugięciu sie zawiechy z tyłu ,jak się mieśći to zakładaj jak nie szkoda twojej roboty ,albo szlifierka spawarka i coś ukleic z tego trzeba bedzie.
tu masz przykładowe fotki u mnie na gti-ku felga 15 et 15 szerokosc 7 cali opona 195/50/15 a i belka po regeneracji stoi idealnie
fotka odległosc miedzy kołem a wewnetrzna częścią nadkola

tu zewnętzny rant

a tu z boku git zdaje sie ma głębiej znaczy w górę wciete nadkola

Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho
: 21 lut sob, 2009 6:03 pm
autor: levis
No coz sprawdze to. Upatrzone felgi maja 16 cali a opony 205/45. Nie wiem czy bardziej sie bac o zewnetrzna krawedz czy o wewnetrzna, nadkola oczywiscie...
Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho
: 21 lut sob, 2009 6:19 pm
autor: -BARON-
jak dasz szerszą belkę to już raczej o zewnętrzną ale dużo albo najwięcej zależy od et /odsadzenia felgi/
Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho
: 21 lut sob, 2009 6:46 pm
autor: levis
Ciezka sprawa. Zobacze jak kolega HAKU to zalatwi, bo on ma wlasnie speedliny 16 z 206, z tym ze on ma 205/40/16. No i ma jeszcze oryg belke z dystansami.
Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho
: 23 lut pn, 2009 10:34 pm
autor: Furc
Proszę przykład 15/7 et 25 w moim ex.
Z tyłu dystans 14mm i spasowane od wewnątrz na styk i, i tak obcierały nieco błotniki zewnętrzne pomimo podgięcia. Z przodu na oryginalnych hamulcach dystans 5mm, jak zmieniłem hamulce na wentylowane od 1.6 gti było ok z et25, nie darły o mcpersony ale sporo wystawały za obrys pojazdu. Musiałem dość mocno porozginać błotniki. W zwykłej budzie sporo ciaśniej niż w gti. Można wszystko, ale przy za dużych kołach trzeba będzie zrobić zawias beton. Zależy co chcesz osiągnąć wygląd czy trakcję. Jakimś rozwiazaniem mogą być poszerzenia od gti, ale wtedy trzeba budę rżnąć.
Niestety dokładniejszych fot nie zrobię bo już nie mam tego precelka

Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho
: 24 lut wt, 2009 2:09 am
autor: cejot
Furc, po co żeś go sprzedawał??
