Strona 7 z 14

Re: 205 Mi16 by Levis

: 04 paź pn, 2010 8:09 pm
autor: levis
Kolejna sprawa - więcej mocy. Jako, że projekt turbo chwilowo stoi, a 148 koni to dla mnie mało, pytanie jak to można w miarę bezinwazyjnie i bez kosmicznych kosztów zmienić...

- Konwersja przepływki -> map sensor
- sterowanie mega squirt
- wydech z 309 gti16v
- wydech z nierdzewki z dobrym końcowym tłumikiem
- obróbka głowicy + inne wałki (no właśnie jakie ?)

Jak sterowany jest zapłon w tym silniku ?? można go regulować elektronicznie, czy trzeba stosować nastawne koła zębate wałków ?

Dzięki za podpowiedzi

Re: 205 Mi16 by Levis

: 04 paź pn, 2010 8:26 pm
autor: kubas
wałki tylko catcams. 220km na da się z tego wyciągnąć. Ale zastanawia mnie po co ? wykorzystasz tą moc choć w 50% ? Chcesz mieć kolejny pomnik który zamiast jeździć będzie cały czas dłubany ?

Re: 205 Mi16 by Levis

: 04 paź pn, 2010 8:31 pm
autor: levis
Do jazdy mam diesla, 205 przejażdżka raz na jakiś czas dla przyjemności - 220 koni to przesada, celuję raczej w coś 180-190 koni

Zapomniałem wymienić portingu kolektorów i przepustnicy...

Re: 205 Mi16 by Levis

: 04 paź pn, 2010 9:00 pm
autor: Para
No i to mi sie podoba!! Kombinuj i nie zapomnij go zhamowac jak przyjdzie czas i pora :) :)

Re: 205 Mi16 by Levis

: 04 paź pn, 2010 9:05 pm
autor: cienki
[quote="kubas"]wałki tylko catcams. quote]

Why ??

Re: 205 Mi16 by Levis

: 04 paź pn, 2010 9:09 pm
autor: -BARON-
zhamować to by trzeba odrazu, aby wiedzieć co się uzyskało. Levis obstawiam że turbo w wersji soft a tyle styknie wyjdzie mniej niż reszta kombinacji. Konwersja z maf na map może coś da ale nie liczyłbym na fajerwerki, wałki dadza na bank coś ale kasy pochłoną nie mało :mrgreen: sterowanie mega squirt nabank coś podniesie ale darmo to nie będzie na pewno .Aczkolwiek sam bardzo bardzo będe czekał na jakiś rezultat bo sam swego czasu o tym wszystkim myślałem.

a levis a powiedz mi jakie sa twoje odczucia w stosunku do starych 406 v6 a tego mi16

Re: 205 Mi16 by Levis

: 04 paź pn, 2010 9:32 pm
autor: levis
wg mnie 0-150 jest szybsze od moich rodziców V6, ale to mogą być tylko takie odczucia, bo wiesz jak jak to jest w starszych samochodach :P

Re: 205 Mi16 by Levis

: 04 paź pn, 2010 9:42 pm
autor: kubas
cienki pisze:
kubas pisze:wałki tylko catcams. quote]

Why ??
bo je sprzedajemy ? :) Taka reklama.

Głowice daj do obróbki na krasnobrodzka w wawie do strozika, jedynie miejsce w polsce gdzie maja maszyne do mierzenia przepływów w głowicy. Potem zrób wydech i dolot, do tego wałki catcams wystrojenie i powinno być koło 190km

Re: 205 Mi16 by Levis

: 04 paź pn, 2010 9:46 pm
autor: cienki
kubas pisze:
cienki pisze:
kubas pisze:wałki tylko catcams. quote]

Why ??
bo je sprzedajemy ? :) Taka reklama.

Głowice daj do obróbki na krasnobrodzka w wawie do strozika, jedynie miejsce w polsce gdzie maja maszyne do mierzenia przepływów w głowicy. Potem zrób wydech i dolot, do tego wałki catcams wystrojenie i powinno być koło 190km

Myślałem że wybór producenta ma jakiś głębszy sens.

Re: 205 Mi16 by Levis

: 04 paź pn, 2010 9:56 pm
autor: levis
Ktoś kiedyś wstawiał do Mi16 gaźniki motocyklowe ?

Throttle boddies trochę drogie, bo rozumiem, że one są z nowymi wtryskiwaczami, czy wtryski trzeba przełożyć swoje.

Peugeot Mi16 + TBs CKPG03 £ 697.00 - javen's czy jakoś tak, cena zabija :P

Re: 205 Mi16 by Levis

: 04 paź pn, 2010 10:01 pm
autor: cienki
Przepustniece z suzuki gsxr 750 są rozłączne i można je rozstawić jak sie chce.

Re: 205 Mi16 by Levis

: 04 paź pn, 2010 11:26 pm
autor: bez_polotu
buniooo pisze:D6C silnik po kopletnym remoncie, zrobiona glowica. Wal, sprzegło, kolo zamachowe z 8v,(razem ok -10kg) z układu korbowego ubyło.
+ mocny chip
Obrazek

Pogadaj z buniooo może zdradzi tajniki wprawdzie silnik D6C ale może i coś podobnego da się zrobić z DFW :D

Re: 205 Mi16 by Levis

: 05 paź wt, 2010 12:03 am
autor: Czak
Nie wygląda źle ta 205tka w dzień według mnie. Za dużo wymagasz co do ceny zapłaconej za ten samochód. . . Nie wspomnę nawet o powrocie do oryginału, bo według mnie jest to niszczenie auta to tak jakbyś z Mona lisy próbował zrobić Angeline Jolie. Liczę na to, że jak już coś z nim porządnego zrobisz to auto dużo nie straci. Wizualnie bym tylko zmienił tylne światła, bo osobiście mi się nie podobają.

Z przodu są white angel eyes czy black - bo według mnei na białych wygląda lepiej. . .

Re: 205 Mi16 by Levis

: 07 paź czw, 2010 1:03 pm
autor: Haku
Odnośnie obrobki głowicy na Krasnobrodzkiej to bym się mocno zastanawial. Kumpel wybecelował u nich 2000pln na obrobke fiatowskiej głowicy z 1.6 16v (bravo,brava, marea) - porting, planowanie, gniazda zaworowe na trzy kąty. Efekt - zmiana dzwięku silnika, zmniejszone zużycie paliwa i praktycznie nie wyczuwalny przyrost mocy. Jak na hais który u nich zostawił spodziewałbym się czegoś więcej. Dodam że po obróbce auto pojechało na ponowne strojenie.

Re: 205 Mi16 by Levis

: 07 paź czw, 2010 4:47 pm
autor: Lord Devil
Zaraz zaraz bo czegos nie kumam - znajomy zrobil w glowicy co piszesz i spodziewal sie 30koni mocy wiecej?