Strona 7 z 14
Re: 205 Mi16 by Levis
: 04 paź pn, 2010 8:09 pm
autor: levis
Kolejna sprawa - więcej mocy. Jako, że projekt turbo chwilowo stoi, a 148 koni to dla mnie mało, pytanie jak to można w miarę bezinwazyjnie i bez kosmicznych kosztów zmienić...
- Konwersja przepływki -> map sensor
- sterowanie mega squirt
- wydech z 309 gti16v
- wydech z nierdzewki z dobrym końcowym tłumikiem
- obróbka głowicy + inne wałki (no właśnie jakie ?)
Jak sterowany jest zapłon w tym silniku ?? można go regulować elektronicznie, czy trzeba stosować nastawne koła zębate wałków ?
Dzięki za podpowiedzi
Re: 205 Mi16 by Levis
: 04 paź pn, 2010 8:26 pm
autor: kubas
wałki tylko catcams. 220km na da się z tego wyciągnąć. Ale zastanawia mnie po co ? wykorzystasz tą moc choć w 50% ? Chcesz mieć kolejny pomnik który zamiast jeździć będzie cały czas dłubany ?
Re: 205 Mi16 by Levis
: 04 paź pn, 2010 8:31 pm
autor: levis
Do jazdy mam diesla, 205 przejażdżka raz na jakiś czas dla przyjemności - 220 koni to przesada, celuję raczej w coś 180-190 koni
Zapomniałem wymienić portingu kolektorów i przepustnicy...
Re: 205 Mi16 by Levis
: 04 paź pn, 2010 9:00 pm
autor: Para
No i to mi sie podoba!! Kombinuj i nie zapomnij go zhamowac jak przyjdzie czas i pora

Re: 205 Mi16 by Levis
: 04 paź pn, 2010 9:05 pm
autor: cienki
[quote="kubas"]wałki tylko catcams. quote]
Why ??
Re: 205 Mi16 by Levis
: 04 paź pn, 2010 9:09 pm
autor: -BARON-
zhamować to by trzeba odrazu, aby wiedzieć co się uzyskało. Levis obstawiam że turbo w wersji soft a tyle styknie wyjdzie mniej niż reszta kombinacji. Konwersja z maf na map może coś da ale nie liczyłbym na fajerwerki, wałki dadza na bank coś ale kasy pochłoną nie mało

sterowanie mega squirt nabank coś podniesie ale darmo to nie będzie na pewno .Aczkolwiek sam bardzo bardzo będe czekał na jakiś rezultat bo sam swego czasu o tym wszystkim myślałem.
a levis a powiedz mi jakie sa twoje odczucia w stosunku do starych 406 v6 a tego mi16
Re: 205 Mi16 by Levis
: 04 paź pn, 2010 9:32 pm
autor: levis
wg mnie 0-150 jest szybsze od moich rodziców V6, ale to mogą być tylko takie odczucia, bo wiesz jak jak to jest w starszych samochodach

Re: 205 Mi16 by Levis
: 04 paź pn, 2010 9:42 pm
autor: kubas
cienki pisze:kubas pisze:wałki tylko catcams. quote]
Why ??
bo je sprzedajemy ?

Taka reklama.
Głowice daj do obróbki na krasnobrodzka w wawie do strozika, jedynie miejsce w polsce gdzie maja maszyne do mierzenia przepływów w głowicy. Potem zrób wydech i dolot, do tego wałki catcams wystrojenie i powinno być koło 190km
Re: 205 Mi16 by Levis
: 04 paź pn, 2010 9:46 pm
autor: cienki
kubas pisze:cienki pisze:kubas pisze:wałki tylko catcams. quote]
Why ??
bo je sprzedajemy ?

Taka reklama.
Głowice daj do obróbki na krasnobrodzka w wawie do strozika, jedynie miejsce w polsce gdzie maja maszyne do mierzenia przepływów w głowicy. Potem zrób wydech i dolot, do tego wałki catcams wystrojenie i powinno być koło 190km
Myślałem że wybór producenta ma jakiś głębszy sens.
Re: 205 Mi16 by Levis
: 04 paź pn, 2010 9:56 pm
autor: levis
Ktoś kiedyś wstawiał do Mi16 gaźniki motocyklowe ?
Throttle boddies trochę drogie, bo rozumiem, że one są z nowymi wtryskiwaczami, czy wtryski trzeba przełożyć swoje.
Peugeot Mi16 + TBs CKPG03 £ 697.00 - javen's czy jakoś tak, cena zabija

Re: 205 Mi16 by Levis
: 04 paź pn, 2010 10:01 pm
autor: cienki
Przepustniece z suzuki gsxr 750 są rozłączne i można je rozstawić jak sie chce.
Re: 205 Mi16 by Levis
: 04 paź pn, 2010 11:26 pm
autor: bez_polotu
buniooo pisze:D6C silnik po kopletnym remoncie, zrobiona glowica. Wal, sprzegło, kolo zamachowe z 8v,(razem ok -10kg) z układu korbowego ubyło.
+ mocny chip
Pogadaj z buniooo może zdradzi tajniki wprawdzie silnik D6C ale może i coś podobnego da się zrobić z DFW

Re: 205 Mi16 by Levis
: 05 paź wt, 2010 12:03 am
autor: Czak
Nie wygląda źle ta 205tka w dzień według mnie. Za dużo wymagasz co do ceny zapłaconej za ten samochód. . . Nie wspomnę nawet o powrocie do oryginału, bo według mnie jest to niszczenie auta to tak jakbyś z Mona lisy próbował zrobić Angeline Jolie. Liczę na to, że jak już coś z nim porządnego zrobisz to auto dużo nie straci. Wizualnie bym tylko zmienił tylne światła, bo osobiście mi się nie podobają.
Z przodu są white angel eyes czy black - bo według mnei na białych wygląda lepiej. . .
Re: 205 Mi16 by Levis
: 07 paź czw, 2010 1:03 pm
autor: Haku
Odnośnie obrobki głowicy na Krasnobrodzkiej to bym się mocno zastanawial. Kumpel wybecelował u nich 2000pln na obrobke fiatowskiej głowicy z 1.6 16v (bravo,brava, marea) - porting, planowanie, gniazda zaworowe na trzy kąty. Efekt - zmiana dzwięku silnika, zmniejszone zużycie paliwa i praktycznie nie wyczuwalny przyrost mocy. Jak na hais który u nich zostawił spodziewałbym się czegoś więcej. Dodam że po obróbce auto pojechało na ponowne strojenie.
Re: 205 Mi16 by Levis
: 07 paź czw, 2010 4:47 pm
autor: Lord Devil
Zaraz zaraz bo czegos nie kumam - znajomy zrobil w glowicy co piszesz i spodziewal sie 30koni mocy wiecej?