Strona 1 z 2
					
				koza padnij! czyli jak obniżyć
				: 14 wrz śr, 2016 11:56 am
				autor: szpadliszi
				Panowie, 
ja nie wiem, czy to ja jestem lekko nieteges, czy co - nie mogę znaleźć tematu o kompleksowym obniżeniu 205
Przód jest dla mnie oczywisty - sprężyny + amory. Tył belka - i teraz zagadka, czy dostępne są krótsze amorki po przestawieniu belki? czy tyko rzeźby?
a może zamiast kombinować, wystarczą dobrze dobrane felgi i opony, żeby wrażenie wielkich dziur od nadkoli zniknęło ?
			 
			
					
				Re: koza padnij! czyli jak obniżyć
				: 14 wrz śr, 2016 1:49 pm
				autor: krzyska
				Tył przestawiasz  tylko na wielowpuście, amory zostają te same. 
Poza tym słabo szukałeś.
			 
			
					
				Re: koza padnij! czyli jak obniżyć
				: 14 wrz śr, 2016 6:40 pm
				autor: szpadliszi
				Dzięki. Dalej nie znalazłem 

 miałem 206 więc jak się domyslam jest analogiczne
 
			 
			
					
				Re: koza padnij! czyli jak obniżyć
				: 17 wrz sob, 2016 8:39 pm
				autor: szpadliszi
				Ile seryjne GTI stoi niżej od biedaków?
			 
			
					
				Re: koza padnij! czyli jak obniżyć
				: 21 wrz śr, 2016 10:23 am
				autor: szpadliszi
				podpowiedzcie trochę, może ktoś już to robił:
felga 13x7", gleba musi być znaczna ( mam dokładnie te RSL'e ze zdjęcia, tyle, że bez polerki (jeszcze 

 ) ), jak się domyślam, na seryjnym amorze z tyłu to nie pociągnie?
tutaj może i za nisko, ale generalnie trzeba zejść chyba niżej niż o 1 ząbek? ma ktoś może foto z pyziem na 13", opuszczonym o 1 ząbek?
ps. nie krzyczeć za 
dżerman stajl na foto, chodzi mi tylko o zawias, nie o styl
 
			 
			
					
				Re: koza padnij! czyli jak obniżyć
				: 22 wrz czw, 2016 9:19 am
				autor: RafGentry
				Zainteresuję tym wątkiem Avera, on ma chyba największe z nas pojęcie o temacie "poniżania" 205-tki. 
Co do stylu, RSL+Polerka to nie wiem, czy czasem nie przeminął. Jak widać na załączonym obrazku, te trendy dominowały kilkanaście lat temu.
Uważaj, żebyś nie zrobił czasem jakiegoś koszmarka  

 
			 
			
					
				Re: koza padnij! czyli jak obniżyć
				: 22 wrz czw, 2016 1:04 pm
				autor: szpadliszi
				Co do stylu, RSL+Polerka to nie wiem, czy czasem nie przeminął. Jak widać na załączonym obrazku, te trendy dominowały kilkanaście lat temu.
Uważaj, żebyś nie zrobił czasem jakiegoś koszmarka   
 
no właśnie trochę się boje,żeby wsi nie narobić 

 Generalnie to planuje 14" durszlaki i lekko w dół, ale te Mohagi leżą i pachną..trochę kusi 

 
			 
			
					
				Re: koza padnij! czyli jak obniżyć
				: 03 paź pn, 2016 7:52 pm
				autor: aver
				wydaję mi się, że na tym zdjęciu ten RSL to 14tka. a z tyłu jakies 7,5-8 szerokości.
robiłem w tym roku 14x8" ale 4x100 do dużego fiata, z polerowanym rantem i biały rotor. Wyszło super. Polerowany rant mi zawsze pasuje.
ale napewno odpuściłbym 13tki...nie ma raczej żadnych ciekawych opon żeby nie stracić na średnicy koła a jednocześnie żeby to jakoś wyglądało na 7 calach szerokości.
Opuść o 1 ząbek. możesz wymienić amory na twardsze (chyba gazowe z 306sw) a jakby przycierało to zmienisz odbój na belce na większy.
Mi się osobiście nie podobają wpadnięte koła do środka i gleba, więc 1 ząbek w dół z sl201 bedzie i dobrze wyglądać i zachowasz funkcjonalność.
			 
			
					
				Re: koza padnij! czyli jak obniżyć
				: 03 paź pn, 2016 10:50 pm
				autor: szpadliszi
				Już mi przeszło. Żeby nie kusiło do wiochy felgi wystawiłem na olx
Idzie ząbek w dół, z przodu -30 i sl201
			 
			
					
				Re: koza padnij! czyli jak obniżyć
				: 04 paź wt, 2016 11:06 am
				autor: szpadliszi
				ps. jeszcze jedna opcja - leżą i czekają na regenerację stalowe 13stki:
ma ktoś foto 205 z tym kołem?
 
			 
			
					
				Re: koza padnij! czyli jak obniżyć
				: 04 paź wt, 2016 11:35 am
				autor: nowak68
				Fajna i mocna felga  

  Jeździ tego trochę  

 
			 
			
					
				Re: koza padnij! czyli jak obniżyć
				: 04 paź wt, 2016 12:11 pm
				autor: szpadliszi
				no na chwile obecną podoba mi się chyba nawet bardziej, niż 14 calowe durszlaki
to pewnie 5,5", więc co na to można ładnego wcisnąć? lubię trochę szerzej 

 
			 
			
					
				Re: koza padnij! czyli jak obniżyć
				: 04 paź wt, 2016 11:26 pm
				autor: ślimak
				Takie 14 były w 305.
			 
			
					
				Re: koza padnij! czyli jak obniżyć
				: 06 paź czw, 2016 11:49 pm
				autor: Martinoo
				-30 to prawie różnicy nie zauważysz, lekka róznica bedzie przy -40, -60 i tył o ząbek w dół, wtedy bedzie mniej wiecej ok.
Ja mam u siebie na przodzie chyba -70 albo 80 i muszę jeszcze jeden ząbek w dół go ciągnąć albo przód minimalnie wyżej żeby wyglądało to bardzo sensowanie.
Tylko że ja nie zaglądam nawet w felgi 14 tylko jeżdzę na 15 speedline sl299
			 
			
					
				Re: koza padnij! czyli jak obniżyć
				: 07 paź pt, 2016 11:20 am
				autor: szpadliszi
				o widzisz, wydawało mi się, że -30 i jeden ząbek wyjdzie równo
jak dobrze,że jest forum 
